پرستاری

پرستاری در منزل

پرستاری

پرستاری در منزل

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باتری موبایل

باتری تلفن همراه 

انواع باتری گوشی موبایل و ساختار آنها

مقدمه: گوشی موبایل و تبلت ها این روزها با انواع مختلف  باتری موبایل عرضه می شوند و کیفیت آنها تعیین می کند که چقدر می توانند انرژی ذخیره کنند و از این رو چه مدت می توان دستگاه را با یک بار شارژ استفاده کرد.در اینجا نیز محدودیت هایی در اندازه و وزن وجود دارد به عنوان یک باتری بزرگ، دستگاه را سنگین و بزرگ می کند، که موجب میگردد تلفن همراه شما یک گزینه راحت به حساب نیاید. بنابراین، طراحان بر اساس سه پارامتر باتری ترکیب شیمیایی، اندازه و وزن به طراحی دست میزنند.
امروزه تقریبا هر کس یک تلفن همراه دارد و بسیاری از مردم دو تلفن یا حتی بیشتر دارند. عادت همیشگی ما برای داشتن ارتباط زمانی که بدلایلی مانند خرابی باتری یا دشارژ سریع آن، از ما سلب شود بسیار آزار دهنده است. هر باتری تلفن دارای طول عمر مخصوص بخود است. در این مقاله با راهنمایی هایی در مورد چگونگی انتخاب یک باتری برای تلفن همراه خود بیشتر آشنا شوید.

  • ۰
  • ۰

پزشکی -

رشته پزشکی چیست؟

 

در این رشته که 4 مرحله ی علوم پایه ، فیزیو پاتولوژی ، کارآموزی بالینی و کارورزی بالینی وجود دارد به تربیت دانشجویان جهت پیشگیری ، درمان ، بازتوانی افراد بیمار پرداخته می شود.

 

خاص‌ترین ویژگی‌های رشته پزشکی

 

مطلب قابل بیان در خصوص رشته پزشکی، طول دوره این رشته است. پشتکار درونی و حقیقی عامل موفقیت و حفظ نشاط در سپری کردن این رشته با ارزش هست، تأمل و دقت در انتخاب این رشته جایگاه ویژه ای دارد که با انتخاب آگاهانه.می توان به وظایف سنگین این انتخاب به خوبی عمل کرد و در پایان سرافراز و پیروز به درجه دکتری رسید.

 

دوره های نظام آموزش پزشکی

 

نظام آموزش پزشکی عمومی شامل ۵ دوره علوم پایه، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی بالینی، کارورزی بالینی و کارورزی است.

 

مرحله علوم پایه درواقع عامل ارتباطی‌ای بین درس های دبیرستان و پایه با درسهای تخصصی پزشکی است، بدین ترتیب که شامل آن قسمت از درسهای پایه است. که به بدن انسان مربوط می‌شود؛ برای مثال، بیوشیمی قسمتی از علم شیمی است که در مورد شیمی بدن موجود زنده (در این‌جا انسان)‌ صحبت می‌کند .و همین‌طور سایر درسهای این مرحله که در بخش درسها شرح داده می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

 

دیجیتال مارکتینگ دقیقاً چیست؟

تا حالا یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ را موقع کار کردن دیده‌اید؟ ساعت‌ها خیره می‌شود به مانیتور، کلیک و تایپ می‌کند. هرکس نداند فکر می‌کند مشغول یللی تللی کردن است اما همان لحظاتی که به مانیتور خیره شده و قهوه‌اش را مزه مزه می‌نوشد مشغول فروش میلیونی یا حتی میلیاردی است. چه شغل خوبی است مگه نه؟ شما هم می‌خواهید بدانید این دیجیتال مارکتینگ چیست و دقیقاً چه کار می‌کنند؟

دیجیتال مارکتینگ در یک کلام یعنی بازاریابی با ابزارهای دیجیتال. حالا این که وقتی دیجیتال مارکتر به مانیتور خیره شده دقیقاً چه کار می‌کند؟ با چه ابزارهایی سر و کله می‌زند؟ و چطور محصول یا خدمات می‌فروشد داستانی طولانی است که در ادامه توضیح دادیم.

  • ۰
  • ۰

..بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) به روش‌ها و شیوه‌هایی گفته می‌شود که از طریق ایمیل برای جذب ترافیک و بازدید کننده به کار گرفته می‌شود. در حقیقت، این روش بازاریابی به عنوان روش بازاریابی مستقیم شناخته می‌شود که در جریان آن به طور مستقیم از مخاطب خود می‌خواهیم که از کسب‌وکار ما بازدید کرده و از محصول و خدمات ما دیدن کند. نکته مهم در مورد استفاده از ایمیل مارکتینگ در این است که هیچ واسطه‌ای در این روش وجود ندارد و ما به طور مستقیم با بازدید کننده‌ها یا مخاطبان خود در ارتباط هستیم. پس نحوه انجام بازاریابی در این روش بسیار مهم است و نیاز به رفتارها و برنامه‌های استراتژیک دارد.

کلیاتی در مورد ایمیل مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

 

 اینستاگرام

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

آموزش اینستاگرام مارکتینگ   زمانی به ۱۰۰ درصد میرسد که شما آنرا عملی کنید!!!

جالبه بدونین اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به ۱ میلیارد کاربر فعال رسید و این معنی رو میده که اینستاگرام به معدن طلای مشتری بالقوه تبدیل شده

دیگه اکثر صاحبان کسب و کار قدر این ابزار بازاریابی رو میدونن و خیلی ها این سوال رو دارن که چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم ؟

بدون شک اکثرا امروزه همه ربات های اینستاگرامی رو معرفی میکنند و بهتون میگن که بازاریابی با ربات ها میتونه موفق آمیز باشه

  • ۰
  • ۰

پزشکی .

پزشکی

 

پزشکی یک دانش کاربردی است، هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب‌دیدگان است. این منظور با شناخت بیماریها، تشخیص، درمان و جلوگیری از بروز آن‌ها به انجام می‌رسد. دانش پزشکی بر روی طیف وسیعی از رشته‌ها شامل از فیزیک و زیست‌شناسی تا علوم اجتماعی، مهندسی و علوم انسانی بنا شده‌است

امروزه هدف دانش پزشکی استفاده از فناوری‌های دانش‌مبنا و استدلال قیاسی برای رسیدن به راه‌حل مشکلات بالینی است. اکتشافات در باب ماهیت ژن‌ها و سلول‌ها دریچه‌ای برای تعریف فیزیولوژی بر مبنای سیستم‌های مولکولی فراهم کرده‌است. این بصیرت فیزیولوژیکی .راه را برای درک بهتر فرایندهای پیچیده بیماری‌ها و رویکردهای نو درمانی فراهم کرده‌است.

  • ۰
  • ۰

ایمیل مارکتینگ

در اکثر زمینه‌های خدماتی یا صنعتی، رقابت سنگینی برای فروش و جلب رضایت مشتری وجود دارد. به همین خاطر شرکت‌ها به بازاریابی روی می‌آورند. انواع و اقسام بازاریابی و مارکتینگ وجود دارد. رسانه‌ها و فرصت‌های فراوانی در طول چند سال اخیر برای پخش پیام به وجود آمده است. یکی از این رسانه‌ها ایمیل و نامه‌های الکترونیکی است. ایمیل مارکتینگ یک بخش مهم از گسترش برند و افزایش فروش و درآمد است. اگر قدم‌های درستی در این زمینه بردارید، می‌توانید پتانسیل موجود را تبدیل به فروش کنید.

در این مقاله با مفاهیم کلی ایمیل مارکتینگ آشنا خواهید شد. همچنین با آشنایی بیشتر این امکان را خواهید داشت که یک استراتژی درست تدوین کنید تا بتوانید فروش سرویس یا محصولات خود را بیشتر کنید. با ما همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام

ماه هاست که کاربران اینستاگرام از مرز یک میلیارد عبورد کرده‌اند و این در حالی است که اکنون در جهان بیش از 500 میلیون انسان هر روز از اینستاگرام استفاده می‌کنند، این آمار و ارقام کوچک نیستند و چند لحظه مکث و تحمل کافیست تا عمق ماجرا را درک کنیم…اینستاگرام مارکتینگ

اما سوال اینجاست که آیا تنها می‌توان اینستاگرام را یک مرکز برای تفریح و سرگرمی و یا تماشای زندگی دیگران دانست؟!

مسلماً هر فرد موفقی این فرصت را فقط سرگرمی ساده نمی‌داند، اینستاگرام می‌تواند کسبوکار شما را دگرگون کند، در حال حاضر بزرگترین ویترین آنلاین را می‌توان اینستاگرام دانست.

آیا از این فرصت عالی به خوبی آگاه هستید؟!

اما اگر قصد داشته باشیم درباره اینستاگرام و بازاریابی در این شبکه اجتماعی محبوب اطلاعات بیشتری کسب کنیم باید چه کنیم؟

این صفحه از آکادمی انار اطلاعات لازم و جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • ۰
  • ۰

...

دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا برای کسب و کارها مهم است؟

این روزها اگر به اطراف خود نگاه کنیم بعید است فردی را در حال استفاده از اینترنت و فضای دیجیتال نبینیم. وب سایت ها، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی  کاملا در زندگی مردم ایران رسوخ کرده اند و دیگر دنیای بدون اینترنت را حتی نمی توان تصور کرد! البته این گستردگی استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال از نگاه بیزینس و برای مدیران کسب و کارها یک فرصت بی نظیر است. چرا که دسترسی به مخاطبان هدف کسب و کارها و مصرف کنندگان محصولات و خدمات هیچ وقت به این آسانی نبوده است! گره خوردن زندگی مردم با فضای دیجیتال موجب پیدایش مفهوم جدید و جذابی در بازاریابی به نام “دیجیتال مارکتینگ” شد که در این مقاله قصد داریم به شکل کامل شما را با آن آشنا کرده و مراحل یادگیری و به کارگرفتن آن در کسب و کار را به شما بیاموزیم. پس تا انتهای این مقاله کم نظیر با ما همراه باشید.دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در این شیوه بازاریابی نوین تکیه بر ظرفیت‌های دیجیتال با محوریت «اینترنت» مدنظر است. این رویکرد به معرفی محصولات و پیش‌برد فروش از طریق فضای دیجیتال اصرار دارد. دیجیتال مارکتینگ با منطبق ساختن خود با اصول مارکتینگ و استفاده از رویکردهای مختلف، کاربردپذیری آن‌ها را با زندگی مجازی مشتریان در عرصه وب و اینترنت ممکن کرده و تجارت و کسب‌وکار و مبادله را با سرعتی برق‌آسا به عرصه اینترنت کشانده است.

درباره دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ شیوه نوینی از بازاریابی است که از ابزارهای دیجیتال برای رسیدن به اهداف بازاریابی بهره می برد.

با چنین مقدمه‌ای دیجیتال مارکتینگ به مثابه یک «جعبه‌ابزار اینترنتی» است که به کمک ابزارهای آن استفاده از علم مارکتینگ به شکل دیجیتال و. اینترنتی میسر می‌شود. ابزارهای نظیر گوگل آنالیتیکس، ادوردز، تبلیغات بنری و کلیکی دیجیتال، اپ مارکتینیگ، گیم مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و.سوشال مارکتینگ، موشن گرافیک، سئو و غیره که هر روز گسترده‌تر می‌شوند، تنها مشتی از این خروار هستند.

در حقیقت دیجیتال مارکتینگ معرفی و پیشبرد فروش محصولات و برند از طریق یک یا چند رسانه الکترونیکی است. از مهم ترین. ویژگی دیجیتال مارکتینگ توانایی سنجش اثربخشی و بازده کمپین های تبلیغاتی و ارزان بودن آن می باشد. همچنین دیجیتال .مارکتینگ با انواع مقیاس‌های کسب وکار از کوچک تا بزرگ سازگار است. در حقیقت از یک جوان جویای نام با سرمایه چند میلیونی تا یک کسب وکار چند صد میلیاردی مانند اپل می‌توانند از ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند.

نقش دیجیتال مارکتینگ در یک کمپانی چیست؟

در حالی که بازاریابی سنتی ممکن است از طریق تبلیغات چاپی، ارتباطات تلفنی یا بازاریابی فیزیکی همچنان وجود داشته باشد، دیجیتال مارکتینگ همان طور که اشاره شد می تواند به صورت الکترونیکی و آنلاین کار کند. بدین معنی که فرصت های بسیار بیشتری برای برندها جهت دسترسی. به مشتریان وجود دارد که شامل ایمیل، ویدیو، شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو می شود.

در این مرحله، دیجیتال مارکتینگ برای بیزینس شما و آگاهی از برند بسیار حیاتی است. به نظر می آید که امروزه تمامی برندهای دنیا حداقل یک وب سایت .را دارند و اگر این طور نباشد، حداقل در. شبکه های اجتماعی حضور دارند یا دارای یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال هستند. امروزه محتوای دیجیتال و بازاریابی انقدر رایج شده اند. که مشتریان به این شیوه به عنوان راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندها تکیه کرده و از برندها انتظارش را می کشند.

در نتیجه تمام این صحبت ها، برای داشتن توان رقابتی به عنوان یک صاحب بیزینس، باید حداقل یک سری از جنبه های دیجیتال مارکتینگ را در آغوش بگیرید. از آن جایی که دیجیتال مارکتینگ آپشن ها و استراتژی های بسیار زیادی دارد، می توانید نوآوری بیشتری به خرج داده و تاکتیک های بازاریابی مختلفی .را با بودجه مشخص امتحان کنید. با دیجیتال مارکتینگ همچنین می توانید از ابزارهایی مانند Analytics Dashboard برای نظارت بر موفقیت و نرخ بازگشت سرمایه کمپین .های خود بیشتر از کاری که می توانید با تبلیغات سنتی محتوا مانند بیلبوردها یا تبلیغات چاپی، بدست آورید.

یک بیزینس چطور دیجیتال مارکتینگ را تعریف می کند؟

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و کانال های متعدد برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان جایی که بیشتر زمان خود را می گذرانند، یعنی فضای آنلاین تعریف می شود. از خود وب سایت گرفته تا دارایی های آنلاین یک برند؛ تبلیغات دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، بروشورهای آنلاین و موارد دیگر تاکتیک های متعدد و متنوعی هستند که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرند.

دیجیتال مارکتینگ از تاکتیک ها و کانال های متعدد برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان استفاده می کند

بهترین دیجیتال مارکترها یک تصویر واضح از نحوه حمایت هر کمپین برای رسیدن به اهداف خود دارند. با توجه به اهداف استراتژی بازاریابی آن ها، بازاریابان می توانند یک کمپین بزرگتر را از طریق کانال های رایگان یا پرداختی که در اختیار دارند حمایت کنند.

به عنوان مثال یک بازاریاب محتوا، می تواند یک سری پست بلاگ برای ایجاد سرنخ از یک کتاب الکترونیکی جدید که بیزینس آن ها اخیراً ایجاد کرده است استفاده کند. بازاریاب شبکه های اجتماعی این بیزینس می تواند در معرفی این پست های بلاگ از طریق پست های ارگانیک و پرداختی در اکانت های شبکه های اجتماعی این بیزینس کمک کند. بازاریاب ایمیلی این بیزینس نیز شاید یک کمپین ایمیلی برای فرستادن اطلاعات بیشتر در مورد بیزینس برای کسانی که کتاب را دانلود کرده اند راه اندازی کند. در ادامه این مقاله در مورد این بازاریابان با نقش های مختلف بیشتر صحبت خواهیم کرد.

آیا دیجیتال مارکتینگ برای تمامی بیزینس ها جواب می دهد؟

دیجیتال مارکتینگ می تواند برای هر بیزینس در هر صنعتی جواب دهد. بدون توجه به چیزی که بیزینس شما می فروشد، دیجیتال مارکتینگ همچنان شامل ایجاد پرسوناهای خریدار شما برای شناسایی نیازهای مخاطبان و ایجاد محتوای با ارزش آنلاین با توجه به این نیازها می شود. اگرچه این بدین معنی نیست که تمامی بیزینس ها باید یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به شیوه های مشابه یکدیگر پیاده سازی کنند.

پرسونا چیست؟

آموزش قدم به قدم طراحی پرسونا مشتری

دیجیتال مارکتینگ B2B

اگر حالت بیزینس شما B2B است، فعالیت های دیجیتال شما بیشتر حول محور ایجاد سرنخ آنلاین است با هدف این که کسی با مسئول فروش شما صحبت کند. به همین دلیل، نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل با کیفیت ترین سرنخ های آنلاین برای تیم فروش شما از طریق وب سایت و کانال های دیجیتال حمایت کننده دیگر است.

علاوه بر وب سایت، بهتر است که فعالیت های خود را روی کانال های بیزینس محور مانند لینکدین متمرکز کنید جایی که دموگرافیک شما بیشتر زمان خود را در آن جا سپری می کنند.

دیجیتال مارکتینگ B2C

اگر حالت بیزینس شما B2C است، با توجه به نقاط قیمتی محصولات شما، معمولاً هدف نهایی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شما جذب مردم به سمت وب سایت و تبدیل کردن آن ها به مشتریان بدون نیاز به صحبت کردن با تیم فروش می باشد.

به همین دلیل، معمولاً خیلی لازم نیست که تمرکز خود را روی ایجاد سرنخ به معنای واقعی خود بگذارید و بهتر است بیشتر تمرکز شما روی ایجاد یک سفر خرید مناسب باشد، از لحظه ای که کسی وارد سایت شما می شود تا لحظه ای که خرید انجام می دهد. این معمولاً بدین معنیست که قابلیت های محصولات شما در محتوا باید در نقاط بالایی قیف بازاریابی باشد چیزی که در B2B معمولاً در مراحل پایین تر است، همچنین شما نیاز به ایجاد فراخوان عمل های (Call to Action) قوی تری نیز دارید.

برای کمپانی های B2C، کانال هایی مانند اینستاگرام و پینترست معمولاً می توانند ارزش بیشتری نسبت به پلتفرم های بیزینس محور مانند لینکدین داشته باشند.

تفاوت بازاریابی کلاسیک (آفلاین) با بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی کلاسیک را «تسهیل‌گری» برای پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی می‌دانند و آن را به عنوان علمی که به بررسی نیازهای مشتری و حتی ایجاد نیاز خاصی می‌پردازد و بعد با معرفی و عرضه یک محصول، آن نیاز را تامین می‌کند، معرفی می‌کنند. با این حال تفاوت بازاریابی کلاسیک و دیجیتال هم ماهوی و هم ابزاریست، بازاریابی جاذبه‌ای و بازاریابی محتوا مشخصا از دل بازاریابی دیجیتال برخواسته‌اند و ابزارها و کانال‌های دیجیتال مارکتینگ، صرفا به همین حوزه تعلق دارند.

مقایسه بازاریابی سنتی و دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی سنتی مزایای چشمگیری دارد که مهمترین آنها هزینه پایین تر، هدفمندی تبلیغات و قابلیت سنجش اثربخشی است

از نگاهی دیگر نسبت «بازاریابی دیجیتال» به .«بازاریابی کلاسیک» نسبت «موبایل» به «تلفن ثابت» است. در ابتدا موبایل وسیله ای جانبی .و حتی اضافی نسبت به «تلفن ثابت» تلقی می‌شد. با این حال و با رشد تکنولوژی موبایل و آشکار شدن .ظرفیت‌های حقیقی این ابزار، موبایل نه تنها تلفن ثابت، بلکه مدل ذهنی افراد و سبک زندگی آنها را هم تغییر داد و. اکنون به نظر می‌رسد که این تلفن ثابت است که در برابر موبایل وسیله ای جانبی و اضافه به نظر می‌رسد.

پادکست (Podcast) چیست؟

پیش بینی ما این است که ظرف چند سال آینده واژه «مارکتینگ». جای واژه «دیجیتال مارکتینگ» را بگیرد،. ولی به این معنا که دیجیتال مارکتینگ آنقدر جایگاه خود را مستحکم و تحمیل کند که واژه «مارکتینگ». و بار معنایی و هویت و تعریف آن را از آن خود کند و مثلا وقتی می‌گوییم «مارکتینگ» انگار منظورمان همان .«دیجیتال مارکتینگ» است؛ چنان‌که وقتی می‌گوییم «تلفن» منظورمان. همان «موبایل» است و نه تلفن ثابت!
به طور کلی فضای دیجیتال مارکتینگ، فضایی منعطف‌تر، خلاقانه‌تری داشته و به خصوص برای کسب‌وکارهای کوچک با بودجه تبلیغاتی ا.ندک فضای نفس کشیدن فراهم می‌کند.

دو ستون اصلی دیجیتال مارکتینگ بازاریابی.آنلاین و آفلاین هستند. در مورد بخش آنلاین مارکتینگ در ادامه مقاله مفصل صحبت خواهیم کرد .اما بهتر است قبل از آن، ببینیم آفلاین مارکتینگ چیست و چطور می توان آن را شناسایی و از آن استفاده کرد.

آفلاین مارکتینگ چیست؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که مگر. بازاریابی آفلاین امروزه در بیشتر نواحی غیرکارآمد نیست؟ شاید هم فکر کنید دیجیتال مارکتینگ بیشتر در فضای آنلاین مارکتینگ مانور داشته و به نظر نمی آید که فعالیت. زیادی در بازاریابی آفلاین داشته باشد. خب، در هر دو مورد باید گفت که اشتباه می کنید.

در واقع دیجیتال مارکتینگ در فضای افلاین فعالیت زیادی دارد. که به 4 دسته بندی بازاریابی دیجیتال آفلاین تقسیم می شوند. مورد اول. این دسته بندی را می توان بازاریابی آفلاین بهبود یافته نامید. این مدلی از بازاریابی است. که کاملاً آفلاین بوده اما با دستگاه های الکترونیکی بهبود یافته است.

به عنوان مثال، اگر رستوران شما از iPad برای .مشتریان جهت گرفتن سفارشات آن ها استفاده می کند، تجربه آفلاین خوردن مثلاً غذای ایتالیایی، با این دستگاه الکترونیکی بهبود یافته است. مردم دهه هاست که از رسانه های دیجیتال .برای بهبود فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کنند.

مورد بعدی بازاریابی رادیویی است که شاید برایتان کمی .عجیب به نظر برسد و سپس بازاریابی تلویزیونی را داریم و در نهایت بزرگترین. و سریع ترین رشد کننده در حوزه بازاریابی آفلاین یعنی بازاریابی موبایل را نیز خواهیم داشت. بیایید کمی با جزئیات بیشتری به این موارد نگاه کنیم.

بازاریابی آفلاین بهبود یافته

تفاوت میان یک بیلبورد در وسط یک بیابان و یک بیلبورد در وسط یک چهار راه خیلی شلوغ در مرکز شهر چیست؟ اندازه؟ محصول؟ خیر، تنها سه حرف، LED، دیودهای ساطع کننده نور. تمامی بیلبوردهای در مرکز شهر الکترونیک هستند. چرا؟ چون در وسط بیابان، کسی با شما برای جلب توجه مردم رقابت نمی کند. اگر یک بیلبورد در آن جا داشته باشید، از قبل برنده اید، اما در مرکز شهر، .توجه مخاطب احتمالاً در بالاترین ارزش خود نسبت به تمامی مکان های مختلف دنیا قرار دارد. هزاران نفر روزانه از جلوی این بیلبوردهای مرکز شهر رد می شوند.

هزاران نفر روزانه از جلوی بیلبوردهای مرکز شهر رد می شوند
هزاران نفر روزانه از جلوی بیلبوردهای مرکز شهر رد می شوند

اگر می خواهید حواستان پرت شود، اتوبوس ها، تاکسی ها، مبلغانی که در حال فریاد زدن هستند و صد البته بیلبوردهای الکترونیک وجود دارند. بعضی از این بیلبوردها حتی تعامل برانگیز هستند و فیدهای زنده ای از مردم در. چهار راه یا عکس هایی از مشتریان را نشان می دهند.

 

جالب است بدانید که اجاره کردن.یک بیلبورد در میدان تایمز شهر نیویورک، چیزی میان 1 تا 4 میلیون دلار برای شما هزینه خواهد داشت. به نظر گران می آید. درست است؟ صبر کنید تا تبلیغات مسابقات مهم ورزشی را ببینید. بازاریابی آفلاین بهبود یافته دیگر چه اشکالی دارد؟ امروزه زمانی که وارد یک فروشگاه محصولات Apple یا سامسونگ می شوید چه چیزی می بینید؟

افرادی که روی میزهای حاوی گوشی ها و تبلت های .این کمپانی ها خم شده و در حال کار کردن با آن ها می باشند. اگر هر مدل محصول الکترونیکی دارید، دموی محصولات بخش مهمی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ شماست.

تصویر پایینی تصویر خیلی خوبی است. اگر این تصویر را بیاد بیاورید،. می توانید خود را به عنوان یک کودک خیلی خوش شانس در نظر بگیرید. این یک دیسک دمو از پلی استیشن 1 است و تعداد زیادی از. این دیسک ها به همراه دیگر بازی ها و حتی بعضی مواقع مجلات به کاربران اهدا می شد.

همین موضوع برای مجله های کامپیوتری هم صدق می کرد. یادتان است که این مجلات به همراه یک سی دی و دی وی دی بودند و شما نمی .توانستید برای قرار دادن این سی دی ها درون هارد درایو خود و .دیدن این که حاوی چه اطلاعاتی هستند صبر کنید؟

کمی متفاوت تر با دمو، ما نمونه های. محصولات در فرمت دیجیتال را داریم. مردم هنوز هم این کار را انجام می دهند. به تمامی خوانندگان تازه کار. شهر خود فکر کنید، آن ها هنوز هم میکس های خود را .یا به صورت USB یا حتی از طریق کانال های مختلف در شبکه های اجتماعی قرار می دهند تا شما به موزیک های آن ها گوش دهید. حال زمان آن رسیده به دسته بندی از. دیجیتال مارکتینگ نگاه کنیم که احتمالاً قدمت بیشتری نسبت به دیگر موارد لیست دارد.

بازاریابی رادیویی

بیش از 100 سال از اولین پخش زنده رادیویی می گذرد و. رادیو همچنان هم وجود دارد. از آن جایی که رادیو عملکرد خوبی در .انتقال یافتن به اینترنت انجام داده است، ضربه ای به مهلکی تلویزیون در این زمینه دریافت نکرده است. جالب است بدانید که:

  • بیش از 85 درصد جمعیت امریکا هر هفته به رادیو گوش می دهند
  • به صورت میانگین مخاطبان رادیو روزی 2 ساعت وقت خود را صرف آن می کنند
  • 40 درصد از تمامی هزینه های تبلیغات رادیویی برای امریکا است
  • تقریباً نیمی از جمعیت امریکا به رادیوی اینترنتی حداقل یک بار در ماه گوش می دهند

سودآوری از طریق رادیو نیز هنوز به قوت خود پا بر جاست. در واقع تنها در امریکا سالانه بیش از 4 میلیارد دلار سودآوری از. طریق رادیو کسب می شود. به جز ایجاد یک تبلیغ خلاقانه و صاحب سبک در رادیو که عملکرد خوبی. از خود به جای بگذارد، دیگر چه کاری می توان انجام داد؟ .اخیراً، رادیوی اینترنتی یک حرکت جالب انجام داده است، کاری که اکثر پادکست ها امروزه انجام می دهند. یعنی تبلیغ کردن در شروع یک برنامه.

اگر شما میزبان برنامه ای با موضوعی مشخص هستید، پیدا کردن یک ایستگاه رادیویی محلی و قرار گرفتن در یک برنامه، مورد مصاحبه قرار گرفتن یا مذاکره. بر سر انجام یک معامله با آن ها همگی می توانند کارهای ساده ای باشند. زمانی که این کار را انجام دادید، مطمئن شوید که اسپانسر کسب کنید .تا.یک کاندیدای اصلی برای ایستگاه بوده و آن ها به شما بهترین جایگاه و بهترین زمان برای پخش را بدهند. در بیشتر موارد، خوب کار کردن در رادیو به معنی سرگرم کننده بودن است.

پادکست (Podcast) چیست؟

5 نکته کاربردی

بازاریابی تلویزیونی

بازاریابی تلویزیونی یک امر اجتناب ناپذیر است و به احتمال زیاد هیچوقت از بین نخواهد رفت.

این صنعت همچنین به راحتی به عنوان صنعتی به حساب می آید که بیشترین میزان پول در آن سالانه هزینه می شود.

از زمانی که Google Video به Youtube تبدیل شد،. کارایی تبلیغات تلویزیونی به صورت مستمر در حال کاهش پیدا کردن است.

چه کسی دوست دارد که یک برنامه تلویزیونی حوصله سر بر ببیند که مجری آن نمی داند چه می گوید، در حالی که می توانند بسیاری از یوتوبرهای .مختلف که در حوزه کاری خود تخصص داشته و ویدیوهای خنده دار. و سرگرم کننده ای می سازند را ببیند؟ صد البته که تمامی این موارد نیز کاملاً رایگان است.

 

پس چرا تبلیغات تلویزیونی تقریباً بی ارزش هستند، در حالی که به صورت میانگین مردم روزانه 4 ساعت وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کنند؟

تبلیغات مشخص و دقیق نیستند. تبلیغات تلویزیونی نامشخص هستند.

در دنیایی که شامل موتورهای جستجو، ری تارگتینگ، شبکه های. اجتماعی و ایمیل مارکتینگ است، ما خیلی به بازاریابی شدن حول محور. محصولاتی که به آن ها اهمیت می دهیم عادت کرده ایم، انقدر که به صورت ناخودآگاه .هر چیزی که به ما مرتبط نباشد را به راحتی نادیده می گیریم.

حتی اگر مجبور شویم که یک فیلم را از تلویزیون تماشا کنیم چون هنوز وارد Netflix یا پلتفرم های .مشابه آن نشده است، تمام آن را ضبط کرده و. در زمان پخش شدن تبلیغات ویدیو را به جلو می زنیم.

ما عادت کرده ایم که روی همه چیز کنترل کامل داشته باشیم. بازاریابان باید باهوش تر و بهتر عمل کنند. تبلیغات تلویزیونی تمامی افرادی که در حال تماشای برنامه هستند را هدف قرار می دهند.

  • artan ahadi
  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.

اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.